من دستان خونین جلاد را نمی فشارم

سامان رسول پور عزیزم

درود

نامه ای را توسط ای میل برای من فرستاده ای که اگر مایل بودم با امضای آن در شمار» جمعی از خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران ایرانی» قرار بگیرم که خواهان مصاحبه با» جناب آقای احمدی نژاد، رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران» هستند.

من افتخار می کنم که روزنامه نویس ایرانیم و به همکاران جوانم چون شما می بالم. اما این نامه  را امضاء نمی کنم، چون فرد مخاطب این نامه:

– رئیس دولت کودتا است

– از فرماندهان  قاتلین نداو سهرا ب است

– ا زعاملین اصلی سرکوب خونین جنبش مدنی ایران است

–  ا زعاملین اصلی زندانی کردن و شکنجه یاران روزنامه نویس من است

– از عاملین اصلی آوارگی چند نسل روزنامه نویس ایرانی در سراسر جهان است

– از عاملین اصلی ویرانی میهن عزیزم ایران است ووو

من قاتل را» جناب آقا» نمی خوانم.

من با درخواست مصاحبه از قاتل به او به عنوان » رئیس دولت» مشروعیت نمی بخشم.

من دستان خونین جلاد را نمی فشارم

هوشنگ اسدی

دوم مهرماه 1389 – پاریس

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.